Nu får det vara nog

Nu får det vara nog. Jag säger det hela tiden men nu får det verkligen vara nog. Det är värre än någonsin och det här kommer att ta död på mig om jag inte tar tag i det här nu. Sista, sista, sista gången. Jag ska bli frisk, jag måste sluta. Det här funkar inte längre. Jag mår dligt och det börjar kännas på min eknonomi också. Jag kan inte ha det så här längre.Min kropp mår dåligt, jag har ont, är trött orkar inget. Det funkar inte! I dag har jag spytt flera gånger och ätit massor dumt!

Jag ska skriva ner mina mål och dessutom skriva ner alla nackdelar med det här här i bloggen i kväll

Från i morgon är det matdagbok delux som gäller. Jag måste klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0