Kvällstankar

Nu har jag tagit på mig pyamas och ska snart kika på Bonde söker fru och sedan Oskyldigt dömd. Tilde i Bonde söker fru är en bra förebild tycker jag. Hon ser så sund och härlig ut, har utstrålning och kör sin grej. Det är så jag också är när jag har bättre perioder och antagligen så är jag väldigt så om jag blir frisk. Eller inte om, när!

Har lite matångest nu på kvällen. Kvällarna är alltid värst men i dag hade jag en ätattack mitt på dagen med massor av spyor vilket där gjorde att jag bestämde mig en gång för alla att det skulle bli sista gången. Jag ska verkligen aldrig mer spy upp mat. Hur som helst så är matångesten och lusten att äta mindre nu. Ändå är kvällarna jobbiga. Jag slits mellan ångest och risken att tappa greppet. Men jag ska vara stark. Kämpa, kämpa, kämpa är det enda som gäller!

Nej, nu är det Bonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0