Jag är så värdelös

Vem var hungrig vid åtta tiden? Vem gjorde en fruktsallad och tappade sedan kontrollen? Vem åt totalt två knäckemackor, två äpplen, en apelsin, tre deciliter naturell lättyoghurt, tre bananer och russin denna kväll? Vem hittade till råga på allt pärlsocker i ett skåp som hon åt direkt ur förpackningen? Vem låg vikt över toaletten och tokspydde när hon kom på vad hon gjorde? Fan, jag blir rädd för mig själv. Vad håller jag på med? Jag är sjuk på riktigt! Jag hade ju lovat att det var sista gången i går och så gör jag det i dag igen. Helvete också! Jag känner mig så värdelös, äcklig, hemsk, snuskig och dålig just nu. I morgon är det nya tag och då ska jag verkligen klara det. Och dagen därefter och därefter, och därefter ända in i oändligheten. Jag ska bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0