Hur mina dagar och mitt liv ska se ut

Tänkte punkta ner hur mina dagar och mitt liv ska se ut. Ungefär så här gjorde jag i våras då jag tog mig ur min tröstätning. Kunde jag då, kan jag nu med. Förvisso är jag nog värre därann just nu men det är bar att kämpa. Det ska gå! Träningen är inget problem nu, det är maten! Många punkter funkar dock fortfarande pch är inget problem.

- aldrig någonsin kräkas. Hur illa det än blir eller hur stark ångesten än blir!
- äta var tredje timme. Frukost, mellis, lunch, mellis och middag.
- aldrig hoppa över ett mål
- aldrig överäta eller hetsäta
- träna hårdare minst tre pass i veckan (gärna fyra) och promenera ordentligt varje dag
- totalförbud mot godis, socker, tillsatser, snacks, onyttigheter och tomma kalorier
- inte äta bröd, nötter och torkad frukt förrän allt stabiliserat sig. Sen är det okej!
- dricka mycket vatten
- vatten och te godkända drycker
- försöka sova på bestämda tider. Åtta till nio timmar per natt
- äta "kolhydratkälla" till lunch men ej till middag
- frukt, ägg, keso eller lätt naturell yoghurt/lättfil till mellis
- vägning fredagar med start när jag kommer tillbaka efter jullovet

Tror att det var det. Fyller på efterhand om jag kommer på mer. När det blir jobbigt ska jag bara kämpa emot och tänka på hur jag vill se ut, hur jag vill må och tänka på sunda och friska människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0