Hoppar över stepen

Jag avbokade faktiskt stepen. Kom precis hem från en tung dag vid universitetet och fryser som bara den, är otroligt trött och orkreslös. Här är ännu en anledning till att jag måste bli frisk = med ork. Även om det är okej att vara trött så här års vet jag att om jag blir frisk kommer jag att ara piggare. Bokade i alla fall in fredagsspinning i morgon. Ett av mina favoritpass. Bra instruktör och så är det tema på fredagar. Det är roligt! På söndag ska jag även träna core och booty tänkte jag. Lite styrka är alltid bra.

Just nu sitter jag och dricker lite te och ska nog plugga lite och sedan gå en promenad. Tror jag ska gå en runda nu på en gång förresten. Köpa lite mjölk. Laktosfri eftersom jag tror att laktos kan vara ett litet problem. Yoghurt funkar rätt bra men inte mjölk. Kör mest med havredryck men det är inte lika gott i te. Kanske tomater behövs också. Jag gillar att handla mat! Det är mysigt på något vis.

I kväll ska jag nog laga en tofuröra tror jag. Fast jag är väldigt sugen på soppa också. Kanske jag ska göra blomkålssoppa istället. Blomkålssoppa och så lite äggröra som protein till? Vi får se vad jag är sugen på när det är dags. Har varit dålig på att planera maten den senaste tiden vilket beror på min bulimi. Har inte haft någon riktig matlust utan mest attackätit. Inte bra, men det är slut på det nu.

Nej, lite promenad och sedan plugg. Eller kanske lite bloggläsning, promenad, middag och sedan plugg. Så dår det nog bli. HIhi!

Jag känner redan nu att det kommer bli en tuff kväll. Kvällarna är så svåra. Jag vet liksom inte vart jag ska ta vägen. Bätre att hålla sig sysselsatt då. Plugg är bra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0