Godissug

I går var en bra dag och i dag har det också gått bra fram till nu. Eller det går bra just nu också men jag är så fruktansvärt sugen på godis. Det är inte klokt vad det gör när jag släpper på gränserna. O våras var jag ju aldrig sugen på godis. S´ka försöka stå emot nu bara, men suget är enormt. Vill bara gå iväg och köpa mig en påse. Slåss med tankarna som säger att jag kan göra det och sedan ta nya tag i morgon, men det funkar inte så. Då kommer jag att spy i kväll och så blir det likadant igen. Nej, jag ska stå emot. JAg ska! Inga ätattacker på annat heller!

I dag har jag styrketränat armar samt kört lite cykelmaskin och cross. Kändes skönt! Var inne och handlade lite på vägen hem och njöt av att stå bland godishyllorna och inte ha något sug. Konstigt att det satte in nu på kvällen istället!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0